M92 Pap Czas Opcje


Nowa łatwa składana opcja magazynowa dla PAP M92 M85 Draco. Original Wysłany przez Mike Meridian. Jest zainstalowany jeden z zapasów Manticore na M92 przy użyciu zawiasu Stormwerks dla klienta i zdecydowanie spuścił w końcu Cały montaż, mimo że jest wykonany z aluminium jest dość ciężkie Ponadto wszystkie śruby dostarczone przez klienta z zapasem i zawiasem były nieprawidłowe wymiary i lub skręt gwintu Śruby mocujące do zawiasu były około 1 4 za krótkie Łatwa naprawa, ale frustrujące Po zamontowaniu, okazało się, że nawet z zawiasem do tylnych śrub trunnionowych prowadzonych w dół aż do ryzyka zerwania nitów nadal było trochę chwiejności, więc dodaliśmy otwór na szpilkę, która wydobywała 99 drgań Najwię kszym zawieszeniem jest po prostu mechanizm zawiasu i całkowita waga, ponieważ nie pozwala na manipulowanie zasobem z jednej pozycji na drugę i naprawdę wyważa ś rodek balansu bieli SBR z tyłu t w przód, a nie tyle w każdym razie przyzwoity roztwór z minimalną modyfikacją hosta M92, ale ogólnie, daję to niski minus B. Zainteresowanie nie byłeś zadowolony z magazynu Ciężar jest wymieniony w opisie produktu , więc ja naprawdę nie wiem co powiedzieć Z dużym aluminiowym fałszywym supressor tam nie mogę szczerze powiedzieć, że nasz magazyn jest kwestią ciężaru, masz 16 uncji aluminium przymocowane do przodu pistoletu too. As dla wkręty, podejrzewam, że podczas instalacji ktoś odwróciła śruby dołączone do podstawy za pomocą wkrętów dostarczonych wraz z zawiasem, nie są to te same długości Wszystkie śruby są 10-32, że ktoś może mieć krzyżyk gwintowany śrubami w otworach podczas wkręcania. Śruby dołączone do naszego magazynu to 3 4 10-32 z podkładkami, które są zamontowane na zawiasie. Wkręty 1 2 10-32 są mocowane do karabinu. Używając niewłaściwej długości śrub w magazynie do zawiasu, używając dostarczonych d w zawiasie Stormwerkz, aby zamocować zawleczkę do zawiasu lub gwintować je gwintem, powodowałoby drgania. Śruby z zapasem są dokładnie odpowiednią długością, aby sprzęgnąć się z całą gwintem w zawiasie, gdy są zainstalowane podkładki Jak wspomniano wcześniej Stormwerkz wkręty są krótsze. Załóżmy, że jesteśmy na 630-715-0334 i możemy dyskutować, jesteśmy tu, aby pomóc. Najlepszy pancernik w manticore. Nasted edited by Dawg180 02-14-2017 at 08 38 AM. Przysięgam wierność idei zostawiłem nam mężów mądrzejszych niż ja, mając nadzieję na dar ich dzieci z mocą wolności. Działacze antyrakietowi znowu uderzyli, gdy ATF ogłosił, że może zmienić sposób działania NFA Trusts w 2017 r. aby zdobyć jeszcze kilka artykułów Jednym z nich był pistolet M92 AK47, który później zamieniłem na SBR, gdy wszedł mój dokument. Oto moja opinia. Od wszystkich broni i akcesoriów, które testowałem, PAP M92 i Założenie magazynu Machinegun w Stanach Zjednoczonych jest najbardziej kontrowersyjne, że M92 jest dość zwinny, solidny i łatwy w strzelaniu miałem mały problem ze stanem magazynowym, z wyjątkiem jednej wadliwości projektowej, którą dostanie się za minutę Inni, którzy testowałem to ze mną nie troszcząc się o to dużo Niektórzy nie lubili krótkiego zasięgu zapasów Wyrzut lufy M92 jest dość brutalny, zwłaszcza w porównaniu do innych często krwawych karabinów, których moi testerzy gości wystrzelili Jeden z moich znajomych nienawidzi maszyn i wzorów akcji US Machinegun i ponownie bezpieczniki strzelają ponownie do M92, dopóki nie zastąpię go czymś innym. Jest to świetny przykład tego, jak jedna broń palna nie pasuje do każdego. PAP M92 oznacza 28 3 16 z otwartym zapasem, a 19 7 8 ze składanym składem 10 baryłek, a to była druga najgłośniejsza broń, którą przetestowałem w moim nienaukowym porównaniu dźwięków. Wykończenie jest najlepiej wyglądającym widziałem z detalicznego AK, który posiadam kilka, a kilka różnych podmodelów różnych producentów i importerów bardzo ciemne i jednolite Mam kilka WASR i wygląda na to, że ktoś zastosował wykończenie z bawełnianą piłeczką podczas zabierania ognia. Większość krótkich, pistoletów typu AK mają niestandardowe lub częściowo standardowe części, a M92 nie jest wyjątkiem Na przykład M92 posiada M26x15 lewy podział gwintu na kufie. To nie jest takie samo co większość innych karabinów AK, a trzeba albo dostać specjalnie przygotowane urządzenie do wyrzutni albo adapter do gwintowania końcówek. fabryczne przymocowanie pyska, a wygląda trochę dziwna. Jedyna część rzemiosła M92, którą nie lubię, jest to, że ta dziwna blob spawana jest na górze Czy widzisz to dokładnie nad zatrzaskiem. Na pozytywnej nuty, niestandardową cechą M92 jest to, że jest to styl Krinkov Zawiasowa osłona przeciwpyłowa Nie lubię startu i wkładania osłony kurka AK, więc jest to plus dla mnie. Inna niestandardowa, ale chłodna cecha to dźwignia bezpieczeństwa z karbem To pozwala na zablokowanie śruby otwartej Tak, wymaga pewnej finezji musimy trzymać śrubę podczas przesuwania dźwigni w górę, ale jeśli już wykonujesz metodę ładowania podstępowego, może się okazać, że nie jest to zbyt trudne. Jedyne, czego nie lubię w PAP M92 to tylny widok To trudno zobaczyć, a pochodzących z mojej kolekcji AK, które mówią dużo I don t jak bardzo zmienny widok z przodu, albo, ale tylny widok jest dość źle. Dwie białe kropki są ładne, ale czy można zobaczyć tylne wzroku wycięcie w tym zdjęciu Nie martw się, nie mogę tego zobaczyć podczas kręcenia zdjęć, albo to suuuuuper small The sight fl ips w dół do zakresów do 400 metrów, a apertura jest jeszcze mniejsza Mam zamiar umieścić Midwest Industries wyznawał forend na M92 i prowadził czerwoną kropkę na nim. Przedni widok nie jest tak źle, ale nienawidzę flip-up kropka na dłuższe dystanse To jest wystarczająco luźne, że martwię się o to, że się przewróci, a na pół odwróciła się przypadkowo. Przednia cel, odwrócona, aby odsłonić białą kropkę podczas strzelania w dłuższej scenerii. Zwiększające wrażenia. Nikt nie lubi M92, ale Podobało mi się to i pomyślałem, że to całkiem dobrze Po wykonaniu niektórych testów funkcjonalnych i strzeleniu do artykułu porównującego hałas, przejechałem M92 przez 100 okrągłych wiertark. Wiertło jest testem warunków skrajnych dla karabinów. Szkolenie QSI odbywa się w podstawowym karabinku klasa, a także kursy karabinów DTI firmy John Farnam. Założeniem jest prosty wystrzelony dwa rundy, ruch, powtarzanie, aż do momentu, w którym prowadzisz trzy czasopisma lub 100 rund. Wygląda to całkiem prosto, ale w końcu uczniowie są trochę uzwojeni, karabiny pokazały swoje słabości, i beczka staje się dość gorąca Nie uważam, broń palna jako samoobrona gotowa, dopóki nie skończyłem z nim tego wiertła. Po zakończeniu treningu M92 dowiedziałem się trzech rzeczy. Wysyp piany odczuwał silniejszy od jakiegokolwiek innego karabinu lub pistoletu I przejechałem przez wiertarkę, w tym mój 6 75 300 Blackout AR15 i mój 7 5 Mini Draco AK47 Nie wiem dlaczego, ale tam jest beczka tak gorąca, że ​​drewniane ochroniarze stały się niewygodne do trzymania Nie było tak źle Nie mogłem tego trzymać, ale przesunęłem przyczepność nieco dalej od wyrzutni Podczas ponownego oglądania materiału filmowego, który zastrzeliliśmy do przeglądu, powinienem trzymać się mojego uchwytu w magazynie, w stylu SMG normalnie robię to z Mini Draco i mój pistolet Blackout, ale chciałem zrobić to w dobrym kierunku z dłużej 10 beczkami M92 Twój przebieg może się różnić. Stan magazynu Machinegun w USA stracił się Nie luźno wpłynąć na dokładność i niezawodność, ale mogłem przenieść zapas wokół ręcznie na końcu wiertła byłem zaskoczony, że przyczepność mo system unting z US Machinegun był wciąż silny i stabilny Adapter składany ACE składał się z metalowego występu i nie pozwalał na wystarczająco duży obszar styku, aby zapewnić spójne, szczelne dopasowanie. Mój przyjaciel Krunk zatopił kartkę i powinniśmy być dobrzy, aby iść teraz. Wyobraź sobie metalową zakładkę, która działa na szerokość obecnie zmielonego obszaru na adapterze ACE. Uważamy, że przyczyniło się to do luźnego zapasu. Całkowicie, cieszę się, że zakupiłem M92 To niedrogie tanie teraz możesz dostać jeden z broni palnej z atlasem atlantyckim z różnym nasadką do zamykania plus klamerkę stabilizującą SB47 na mniej niż 600 przed wysłaniem przesyłki i opłatami za ten zapis Jeśli chcesz tylko gołego pistoletu, możesz go znaleźć przez mniej niż 450 przez cały dzień Centerfire Systemy niedawno zostały sprzedane za mniej niż 400. Mój łączny koszt mojego SBR M92 wynosiła około 1050, w tym pieczęć Kupiłem mój M92 po wyższych cenach niż dzisiejszym rynku około 550 dostarczonych, ale nawet wtedy myślałem, że to była całkiem dobra cena. Powiązane pozycje ts. Originally Wysłany przez KTM300XCW Szukałem, ale nie mogłem znaleźć tego, czego szukałem Przepraszam, czy to zostało pokryte nudnością. Mam Zastava PAPM92 obecnie Sig Brace, że chcę SBR Jakie są moje opcje na akcje, które nie wymagają poważna modyfikacja odbiornika wolałbym składać, ale może żyć ze stałym polimerem lub drewnem, jeśli nie oznacza większych odbiorników modów Z góry dziękuj za advice. Check out usmachinegun mają pewne opcje na akcje dla you. Originally Wysłany przez turbo101 Właśnie wybrałem do góry nowy M92 dzisiaj będę wysyłał w moim formularzu 1 w przyszłym tygodniu Mój plan to folder VZ 58 boczny cel pusty a nie mój, ale będzie wyglądał tak samo Zainstalowałem kompilator AK-Builder Krink na moim today. I did folder VZ Bardzo mi się podoba, ale dłużej na drewno na stole Tylko klasyczny wygląd fan Wiem, mam zapas M70 w drodze Powinien być w stanie sprawić, że praca z centralnym otworem wywierconym dla folderu VZ Zobaczymy jak na razie wygląda na to. urodziłam się free. Posted 8 7 2017 1 12 30 PM EDT. Original Wysłany przez morningwould. I czy folder VZ bardzo mi się podoba, ale długi na drewno na tamten czas tylko klasyczny wygląd wentylator ja przypuszczam Więc, mam M70 czas w drodze Powinien być w stanie sprawić, że będzie działał tylko z centralnym otworem trunnion, który wywierciłam na folder VZ Będziemy widzieć Choć teraz, to wygląda jak this. View Quote Zobacz wszystkie Quotes. View All Quotes. Originally Wysłany przez morningwould. Originally Posted by turbo101 Właśnie podniosłem nowy M92 dzisiaj będę wysyłać w mojej Formie 1 w przyszłym tygodniu Mój plan jest VZ 58 bocznym folderem cel pusty a nie mój, ale będzie wyglądał tak samo Zainstalowałem AK-Builder Krink comp na moim today. I czy folder VZ bardzo mi się podoba, ale ja długi na drewniany stół tam Tylko klasyczny wygląd fanem ja przypuszczam Więc, mam zapas M70 w drodze Powinien być w stanie z tym współpracować tylko centralny otwór trunnion, który wywierciłam na folder VZ Zobaczymy Na razie jednak wygląda na to. Staraj się unikać wyglądu. ould. Originally Wysłany przez turbo101 Właśnie odebrałem nowy M92 dziś będę wysyłał w mojej Formie 1 w przyszłym tygodniu Mój plan to folder VZ 58 boczny cel pusty a nie mój, ale będzie wyglądał tak samo Zainstalowałem AK - Builder Krink comp na moim today. I zrobił folder VZ bardzo mi się podoba, ale ja długi na drewno na stole tylko klasyczny wygląd fanem ja przypuszczam Więc, mam zapas M70 w drodze powinien być w stanie to zrobić pracować tylko z centralnym otworem trunnion wywiercałem na folder VZ zobaczymy na razie wygląda na to. Najpomnijcie sobie ciężko wyglądający look. Thanks buddy doceniam to. Original Wysłany przez morningwould. Originally Wysłany przez turbo101 Właśnie podniosłem nowy M92 dziś będę wysyłał w mojej Formie 1 w przyszłym tygodniu Mój plan to folder VZ 58 boczny cel pusty a nie mój, ale będzie wyglądał tak samo Zainstalowałem kompilator AK-Builder Krink na moim dzisiejszym. Folder VZ Bardzo mi się podoba, ale dłużej na drewno na stół Tylko klasyczny wygląd fanów Myślę, że mam zapas M70 w drodze powinien być w stanie sprawić, że będzie działać tylko w środkowym otworze wywierconym w folderze VZ. Będziemy widzieć Na razie jednak wygląda na to. Możesz wytłumaczyć i pokazać zdjęcia, jak zamontował folder vz 58.I don t have pics at chwila, ale to bardzo łatwe do zrobienia To było proste 5 16 otworów wywierconych przez tylny trunnion Następnie włożyłem wycięcie na górną część trunnionu tak, że zapas wygrałby się obrócić po dokręceniu go W zasadzie to naśladuje wycięcie na a VZ Następnie po prostu przykręcałem czas na tam z nakrętką w środku Jest to bardzo łatwy sposób, aby dostać folder na prawie o każdym pistoletu AK, jaki miałem od tego czasu zrobił drewna, ale teraz wykorzystałem te same 5 16 otworów i wykonane to działa Okazało się, że Frickin słodko, o ile mnie to interesuje. Starannie Wysłany przez morningwould. I don t mają zdjęcia w tej chwili Ale, to bardzo łatwe do zrobienia To było proste 5 16 otworów wywierconych przez tylny trunnion Następnie włożyłem wycięcie na szczycie trunnionu, tak aby zapasy obróciły się po dokręceniu go zasadniczo to naśladuje wycięcie o na VZ Potem po prostu przykręcałem stado tam z nakrętką w środku Jest to bardzo łatwy sposób, aby dostać folder na prawie o każdym pistoletu AK, jaki miałem od tego czasu zrobił drewno, ale teraz używałem tego samego 5 16 otworów i zrobiłem to działa Okazało się frickin słodkie jak mi się chodzi. View Quote Zobacz wszystkie Quotes. View All Quotes. Originally Wysłany przez morningwould. Originally Wysłany przez glocktalk. Originally Wysłany przez morningwould. Originally Wysłany przez turbo101 Właśnie podniósł nowy M92 dziś Będę wysyłał w moim formularzu 1 w przyszłym tygodniu Mój plan to folder VZ 58 boczny cel pusty a nie mój, ale będzie wyglądał tak samo Zainstalowałem kompilator AK-Builder Krink na moim dzisiejszym. Zrobiłem folder VZ, który lubię to dużo, ale długi na drewno na stole tylko klasyczny wygląd wentylator ja przypuszczam Więc mam zapas M70 w drodze powinien być w stanie sprawić, że działa z tylko centralny otwór trunnion wywiercony dla folderu VZ zobaczymy Na razie wygląda to tak. Możesz wytłumaczyć i pokazać zdjęcia, jak zamontowałeś vz 58 f starsze. Nie mam zdjęć w tej chwili Ale, to bardzo łatwe do zrobienia To było proste 5 16 otworów wywierconych przez tylny trunnion Następnie położyłem wycięcie na szczycie trunnion tak, że zapas wygrał obrócić po dokręceniu to w dół W zasadzie naśladuje wycięcie na VZ Następnie po prostu przykręcałem czas z tam nakrętką w środku Jest to bardzo łatwy sposób, aby dostać folder na prawie o każdym pistoletu AK, jaki miałem od tego czasu zrobił drewna, ale teraz wykorzystał ten sam 5 16 otworów i sprawił, że praca Okazało się frickin słodkie, jeśli chodzi o mnie. To wygląda świetnie wiem, że to dużo pracy, ale jakikolwiek sposób mógłbyś zrobić jakieś fotki, jak zamontowałeś drewno amazing. Originally Wysłany przez morningwould. I don t mają zdjęcia w tej chwili Ale, to bardzo łatwe do zrobienia To było proste 5 16 otworów wywiercone przez tylny trunnion Następnie włożyłem wycięcie na szczycie trunnion tak, że czas wygrał t obrócić po dokręceniu go zasadniczo naśladuje wycięcie na VZ następnie po prostu przykręcałem stado tam nakrętką w środku Jest to bardzo łatwy sposób na umieszczenie folderu na prawie każdym pistoletu AK, jaki miałem od tego czasu, gdy zrobiłem drewno, ale teraz używałem tego samego 5 16 otworów i sprawiłem, że to działa Frickin słodko, jeśli chodzi o mnie. Zobacz Quote Zobacz wszystkie Quotes. View wszystkie Quotes. Originally Wysłane przez morningwould. Originally Wysłany przez glocktalk. Originally Wysłany przez morningwould. Originally Wysłany przez turbo101 Właśnie podniósł nowy M92 dzisiaj będę wysyłać w mojej Formie 1 w przyszłym tygodniu Mój plan jest VZ 58 boczny folder cel celny a Nie mój, ale będzie wyglądał tak samo Zainstalowałem kompilator AK-Builder Krink na moim dzisiejszym. Czy folder VZ lubiłam go dużo, ale długi czas na drewno Wystarczy klasyczny wygląd wentylatora Chyba Więc mam zapas M70 w drodze Powinien być w stanie sprawić, aby działał tylko z centralnym otworem trunnion wywiercałem dla folderu VZ Zobaczymy Na razie jednak wygląda na to. wyjaśnić i pokazać zdjęcia, jak zamontował folder vz 58.I don t mają zdjęcia w tej chwili Ale, to bardzo proste y to do To było proste 5 16 otworów wywierconych przez tylny trunnion Następnie położyłem wycięcie na szczycie trunnionu tak, że zapas wygrał obrócić po dokręceniu go zasadniczo naśladuje wycięcie na VZ Następnie po prostu przykręcić czas tam z orzechem w środku Jest to bardzo łatwy sposób, aby dostać folder na prawie o każdym pistoletu AK, jaki miałem odkąd zrobiłem drewno, ale teraz wykorzystałem ten sam 5 16 otworów i sprawił, że to działa Okazało się frickin słodkie daleko, jak jestem zainteresowany. To wygląda świetnie Uwielbiam zobaczyć kilka fotek punktów załączników, jeśli możesz wysłać them. Originally Wysłany przez morningwould. thank sir był w gunshow cały weekend spróbować i wziąć zdjęcia w następnym dniu lub 2 teraz, wyciąłem trutkę ze standardowego stemplowanego pistoletu, pozostawiając miłą, płukaną powierzchnię, by połączyć się z tylnym trunnionem, a następnie włożyłem wkładkę drewnianą na powierzchnię stołu i przykręcałem ją do tyłu m92 początkowo kręciło się tak jak piekło, więc wywierałem niewielką dziurę przez trunnion z boku i skręcając ślub w 1 drewnianym śrubie, aby nie przędzić dokręcić wszystko z powrotem w dół i to solidne jak skała tutaj jest miejsce, aby zobaczyć różne wstawki i zdjęcia z nich jak well. View Quote Zobacz wszystkie Quotes. View All Quotes. Originally Wysłany Wczoraj Wysłany przez CaptShiess. That wygląda niesamowite Wiem, że to dużo pracy, ale w jakikolwiek sposób można wziąć kilka fotek, jak zamontowane drewna czas To wygląda amazing. thank sir był w gunshow cały weekend spróbować i wziąć zdjęcia w następnym dniu lub 2 na razie, wyciąłem tango ze standardowej pieczęci pistoletu pozostało mi miło spłukać twarz do tyłek do tyłu trunnion następnie włożyłem wstawkę do drewna w obliczu zapasów i przykręcone to z tyłu m92 na początku, to obrócił się jak piekło, więc wywiercałem małą dziurę przez trunnion z boku i przykręcone w 1 drewna śruby, aby utrzymać go w przędzeniu zaciśnięto wszystko z powrotem w dół i to solidne jak rock tutaj jest miejsce, aby zobaczyć różne wstawki i zdjęcia z nich jako well. Waiting na pics. Or iginally Wysłane przez turbo101 Właśnie odebrałem nowy M92 dzisiaj będę wysyłał w moim formularzu 1 w przyszłym tygodniu Mój plan to folder VZ 58 boczny cel pusty a nie mój, ale będzie wyglądał tak samo Zainstalowałem AK-Builder Krink comp na moim today. Where dostajesz VZ czas I ve patrzy na i na chwilę, chciałbym wybrać kilka do przyszłych projektów, ale nigdy nie wydaje się znaleźć them. Originally Wysłany przez jh1990 Stormwerks Manticore Triangle Wild Bill dla mnie Płyta poprawia skośność i zapewnia wsparcie konstrukcyjne Składa się z tylnej płyty, która jest zamontowana pomiędzy zawiasem a tylnym trunionem Dwa otwory są wywiercone w tylnym trunionie, a zestaw klina jest zabezpieczony dwoma śrubami mocującymi, które są gwintowane w gwintowany kawałek, który pasuje do wnętrza odbiornika Mam nadzieję, że zrobiłam porządną pracę wyjaśniając. Czy masz obraz tego, jak wygląda Twoja konfiguracja I m próbujesz zdecydować, czy chcę, aby zestaw klinów ze swoim zapasem manticore i sztandarem Stormwerks Większość ludzi zobacz z zestawem klina używają AR stylu stock. Originally Wysłany przez Kuraki. Originally Wysłany przez FADALdude Stupid question. Is z tyłu trunnion na M92 stałe, więc mogłem umieścić go w młynku i wiercenia, więc mogłem umieścić podklejki zapasów na to lub ja muszę ciągnąć trunnion tylny i umieścić podpodłogowy trunnion w tam. I don t troski o liczebność nitów, po prostu chcesz underfolder. You mógł maszyny do podmodułu Mine mógłbyś mimo to zainstalowałem trunnion, który przyszedł z UF kupiłem ale mój tylny trunnion M92 był zbliżony do identycznych minus otworów. Myślałem, że M92 został pierwotnie zaprojektowany jako podkład, co oznacza, że ​​ma podkład poniżej trunion. To prawda i myślę, że to było prawdziwe z M92 części zestawy, ale PAPs, które pochodzą w jak pistolety nie mają żadnych dziur w nich, a przynajmniej kopalni nie.

Comments